Önizle

Son yazılar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Aldatılan kadınların yaptığı hatalar

24 Ağustos 2011 Çarşamba
Önizle
Bir kadın sadakatsizlikle tanışınca ilk olarak ne yapar? Aldatan eşine karşı nasıl tepki verir? Aldatılan kadının hangi tepkiyi vermesi doğrudur? 

İşte, aldatılan kadınların yaptıkları hatalarla ilgili tespitleri…


Hata 1: Soruşturma

Kadınlar, eşlerinin aldattığından şüphelendiklerinde, ilk hata olarak bir dedektif gibi bu işin peşine düşerler. Casusluğa, etrafı aramaya, eşlerini sorgulamaya kendilerini odaklarlar. Kadınlar bu sayede, ilişkilerinin ciddi bir şekilde kopmasına yol açan durumla ilgili bir kanıt avlamak isterler aslında.

Aranızda bir şeylerin iyi gitmediğini anlamak için eşinizin sizi aldattığına dair kanıt bulmanıza gerek yoktur oysaki. Eğer sizi gerçekten aldatıyorsa ya da siz, onun aldattığından paranoyaklık derecesinde şüpheleniyorsanız, kanıtlar, ilişkinizde bir şeylerin değişmek zorunda olduğunu bilmeniz için gerekli değildir. Onu tam da aldatma eylemini yaparken yakalamaya çalışmak, size aradığınız huzuru bulmaktan ziyade yorgunluk, üzüntü ve kızgınlık getirir.

Hata 2: Diğer kadını suçlama

O kadın, başka bir kadının erkeğini çalan suçlu olabilir, ama kesinlikle tek suçlu değildir. Sizinle güzel bir ilişkiye başlayan, size güvence veren, sizi hiç aldatmayacağına dair söz veren ve sonra da sizi aldatan kim?

Bir erkek aldattığında, vahşi cazibeli şeytan kadın tarafından ayartılmış oluyor, öyle mi? Bu düşünceyi kafanızdan derhal atın! Aldatma asla tek taraflı değildir. Diğer kadına kızmaktan vazgeçin. Bunun yerine eşinizin ilişkinizi nasıl kirlettiğine odaklanın. Hem şöyle düşünün; bu aldatma eğer o kadınla olmasaydı bir başkasıyla olacaktı. Sadakatsizler aldatır! Sorun o kadında değil, eşinizde ne yazık ki…

Hata 3: Onu hayatından çıkarmama

Her şeyden önce, eğer eşiniz sizi aldatmışsa, isteyeceğiniz son şey, onu hayatınızda tutmaya devam etmektir. Aldatma, defalarca verilen sözlere, af dilemelere rağmen devam eden bir davranış kalıbıdır genelde. Eğer sizi aldattıysa, onu kendinizden mahrum bırakarak cezalandırabilirsiniz. Ne demiştik? Sadakatsizler aldatır!

İkincisi, siz hiçbir zaman onu aldatmaya mecbur etmediniz. Eşiniz sizi aldatıyorsa bu sizin değersiz olduğunuzun değil, onun bir ilişkinin sorumluluklarını yürütmedeki yeteneksizliğinin göstergesidir. O, bir yetişkinin sahip olması gereken yeteneklerden yoksun demektir.

Kendinizi suçlamaktan vazgeçin; çünkü onun aldatmasına neden olan siz değildiniz ve sadakatsiz birini sadık hale getirmek için sizin yapabileceğiniz bir şey yok. “Daha zayıf, daha güzel ve yatakta daha iyi olsaydım aldatılmazdım” düşüncesini kafanızdan atın. Emin olun, sizi aldatırken, sizin yeteneklerinizi ya da sahip olduklarınızı hiçbir zaman düşünmüyordur.

*Sizde aşağıya bu konu hakkında mutlaka bir yorumunuzu yazın, derdinizi paylaşın.


69 yorum:

  1. üç yıllık evliyim eşime okadar güveniyordum ki beni aldatacağına inanmıyordum asla.Beni aldattığına dair birşeylerden şüphelendim ve şüphelerim doğru çıktı.günlerdir gözüme uyku girmiyor pisikolojim bozuldu ne yapacağımı bilmiyorum kimseye anlatmadım.sorduğumda ise öyle birşey yok benseni nasıl aldatırım üstelik bir kızım var diye.inanmak istedim ama içimde bir kuşku vardı ve doğruydu bana yalan söyledi.eşimi seviyorum ondan ayrılmak istemiyorum ama aldatılmayıda kabullenimiyorum yardımcı olurmusunuz lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 21 yaşındayım 5 yıllık evliyim 4 yaşında bir kızım 4 aykik ta bir oğlum var eşimle internette tanıştık herseyi bıraktım onun için kaçarak evlendim eşim benden 13 yaş büyük eşim beni seviyor bende onu aramızda hiç bir problem yok bir gün telefonunu karıştırdım eşimin başka bir kadınla cinsel chat ini yakaladım çok sinirlendim kavga ettik intihar edecektim kendimden nefret ettim benim suçum die düşündüm ama aileme bişey demedim kırdım dizimi oturdum evimde suan hep eşim aynı şeyleri yapıyor gibi geliyor sürekli şüpheleniyorum ne yapmalıyım Yarabbim suçum ney benim yardimci olurmusunuz ne yapmalıyım

      Sil
    2. Eğer sizi aldatıyorsa ondan ayrılmanızı tavsiye ederim. Daha gençsiniz ve yaşam gücünüz de ona göre kuvvetli. Yeni bir hayata başlayın; gerçek sevgiyi yakalayın...

      Sil
  2. sorma arasdirma bu seni yer bitirir sadece ona oyle bir sey olursa her sey biter de oyle deki o buna inansin bakimli ol ,boyle dusun o mbaskasinin kocasi onu ayart kendine yeniden asik ve kole et

    YanıtlaSil
  3. bende 27 yaşındaym 10 yllık evlym 3 tane çocğmz var bende eşim asla bnu yapmaz derdim aklıma glen en son şey bile diilken yaptı hemde uzun zamandır devam eden bi ilişkiymş şimdi ALLAHından blsn diyorum çocuklarm için boşanmadm
    kocamda bir şeyleri düzeltmenin çabasna girmedi hiç sosyal bir güvencem yada bir işim olsaydı böyle karaktersiz bir insanın yanında durmazdm ama el mahkum günahsz yavrularm için katlanıyorum ALLAHtan tek dileğim yatalak olup elime düşmesi bana muhtaç olması

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende senin gibi on yıllık evliyim ve üç cocugum var gorucu usulü evlendim ben evlendigim gunden beri aldatiliyorum her defasinda başkasını yakaliyorum ama hic bir zaman elime dussun demedim sende deme çünkü yine senin elinde olcak cileyi ceken sen olcaksin allahtan iyiligini iste bol bol dua et Rabbim kimsenin yanina koymaz sabret sabir aci ama meyvesi tatlidir Rabbim yardimcin olsun kardesim hayatta en aci sey olsa gerek

      Sil
    2. Ah biz kadinlar hep ayniyiz hep cocuklarin arkasina sigoniyorusığınıyoruz aslinda tutar Dalımız yok sahip cikanimiz yok

      Sil
    3. Benim kocam devamlı birilerini bulup telefon vs. Butur şeylerle beni aldatıyor. Belki on olmuştur herşeye bir uydurması var. Maddi sıkıntım yok iki çocuğum var. Ama yinede bosanamiyorum. Çevremden çekiniyorum akrabalarındam. Kocamdan nefret ediyorum. Bütün arkadaşlarıma asilmistir. Kendimden de nefret ediyorum. Cesaretim yok , cok mutsuzum.

      Sil
    4. Allahım duanı tez zamanda kabul etsin inşallah. bende aynısını diliyorum hep :(

      Sil
    5. Benim durumumda aynı sizler gibi ALLAH böyle olan bütün erkeklerin belasını versin. Neden her acıyı kadınlar çekiyo.

      Sil
  4. Ben 24 yasındayım ve eşimle 18 yaşinda evleendim o kadar çok seviyordumki eşimi ailemi değil sülalemi karşıma aldim oda beni seviyordu ve evlendik ama ne oldu bilmiyorum evliligimiz hiç benim istedigim gibi gitmedi evleneli bir bucuksene bile olmaamişti arkadaimla olan konusmalarini telefona kaydetmis beni boşayip onunlaa evlenecegini sooylüyordü bu arada 8 aylik hamileyim ve onu birakip ailemin yanina gittim ozurler dileedi işlerin yolunda gitmediği icin bunalimda oldugunu ona. karşı duygusal bisey hissetmedigini soyledi beni gercekten sevdiğine inandirdi hala onu sevdigim icin dondum bu olaydan yine birbuccuk sene sonra internette 8veya 10 kadinaa taanisma maksatli iltifat dolu mesajlarini gördum vetamamen yıkıldim daha bitmedi sonra bir sene boyunca gazinoya gitti banada haber verdi kadinlarla isim yok sadece arkadaslarla egleniyoruz diyordu dayanamadim yine ailemin yanina gittim uc ay ayri kaldik simdiyine baristik ama affetmekten bi seyleri hazmetmekten benden ve guururumdan eser kalmadi maddi durumum olsaydi kesinlikle bosanirdim evladim icin bile olsa gururumu hislerimi hice saydirmazdim cunku ayni şeyleri dusunup niye ben diye sormaktan pssikolojim bozuldu simdi hersey guzzel ama en mutlu olduğum anda bile aklima geliyor icim yaniyor allaha havale ettim sevgimse onceki sevgimden eser yok rabbim yardimcim olsun onunla ilgili tum kotu olaylari silsin hafizamdan artik. dusunmek istemiyorum kendim olmak istiyorum arti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende senelik evlym be su an 4 aylik hamileym eşime msj geldi seni cok sevyrm askm die ben o kisiyi aradm kocan sevyo beni dedi nasl tanstiklarni ogrenmk icn aradm soylemdi.bu arada biz kacark evlendk ilk zaman cok guseldi sonra hep aldatti annesi duselr dedi ama ben inanmyrum su nalet olası sosyal medya ve disardki kadinlar var ne yapcmi blmyorm bir işim olsaydi coktan bosardim su an doneblck ailem yok saylr ustelik hamileym:–(

      Sil
    2. Sakin yuvani terketme erkekler genelde esleri hamileyken aldatır bende aldatildim ustelik 2 tanede çocuğum var disardakilerin ne mal oldugunu er yada gec anlayacaktir ve sana donecektir bebegin icin kendine dikkat et.

      Sil
    3. Nefret ediyrum erkek milletinden bn 2 yil bile olmadi evleneli aldatildm br oglum var ...aldatacak ne var ki her istrdiklerini yapyrlr kiriyrlar dagitiyrlar yikipta geciyrlar br baskalari gelip onu dunyann en mutlu insani yapyrlar ayrlmak istedm lanet olasica cevre iste yoksa oglum boyle yuvada daha mi mutlu huzurlu olack en azndan ayri olsak bu kadar pskolojmz bozuk olmayack onlar hayatlarni yasarken bizi bitiryrlar olan bize olyr bizden uzak bela gelsn baslarina insallah

      Sil
    4. Megerse tipatip ayni seyleri yşamis insanlarda warmis. Allah hepimizin yardimcisi olsun. Herkes ettigini bulacak da ah iste insan kafasinda konusup durmasa unutabilse o aciyi

      Sil
  5. bende 21 yıllık evliyim.ne yazıkki bende aldatıldım ben ilişki bittikten sonra tesadüfen öğrendim .ama eşim öyle bişey yok diye çok yemin etti ,ama nafile araştırmalarım hep doğru olduğunu gösteriyodu.dünyanın en kötü duygusu bence.şu an psikolojik tedavi görüyorum .eşim artık hayal edemeyeceğim kadar iyi davranıyo ama içim huzurlu değil düşüncelerime engel olamıyorum.yalnız kalıp ağlamak istiyorum.etrafta hala çok mutlu aile olarak tanınıyoruz.bu olayı asla çocuklarıma yansıtmadım .eşimin çok pişman olduğunu biliyorum.profösyönel bi şekilde yapacağını yaptı.ama yinede onu çok seviyorum.ben onu aldatmayacağım ama benim yaşadığım bu duyguyu allah ona hissettirsin yaşatmasın.kıskanmak kadar kötü bişey yok.içten içe eriyorum.o kızı allaha havale ettim hergün ahım üzerine olsun.

    YanıtlaSil
  6. 13 senedir birlikteyiz 8 senelik evliyiz ve gecen sene ikiz bebeklerimiz oldu.hic suphe duymadim.taki sevgilisi beni arayana kadar.3 senedir birliktelermis.kendi itiraf etti.bitti. tukendim cok agladim.bi hata yaptm beni seninletehtehdit etti. Ben sensiz olamam diye aağladı.evlatlarm icin vazgecemedim ama yüreğim cok kirgin.azicik edepsiz biri olsam hemen aldatirdim...

    YanıtlaSil
  7. bende aldatildim ama uzulmuyorum allah buyuk ama sunu unutmasinki birgun bana muhtac olacak vay basim ddiyecek

    YanıtlaSil
  8. bende 6 yıllık evliyim 26 yaşındayım eşim benimle evlenmek için beş yıl peşimde koştu ağladı intihara kalkıştı istemeye istemeye kabul ettim sonra sevdim nişanlıyken birlikte olduk buna rağmen internetten bulduğu kızlarla sanal sex yapmış kafayı yiyeceğim resmen karşılıklı kamera açarak sex yapmışlar bu kadar adi ne derlerse desinler erkek milleti elde edene kadar bunları niyemi yazıyorum daha bugün öğrendim kimseye anlatamıyorum çünkü onun yerine ben utanıyorum ama görür o ağzına sıçacam yok öyle hesaplı davranayım sıkışmasın kafama göre yaşayacağım eşşek gibi ödesin karı arıyorum diye uğraşacağına para arıyorum diye uğraşsın. kafası rahat oldumu macera arıyor

    YanıtlaSil
  9. Ben 14 ay evli kaldim su an iki aydir ailemle kaliyorum.ilk defa iki aylikken yakaladim.obitti baskasi obitti baskasi bu boyle bir sene devam etti.bu arada bir oglum oldu.sahiplenmedi istemedi yine aldatti baska kadin yuzunden beni oldurmeye kalkti bende ailemin yanina geldim.bosanma davasi actik icim cok aciyor.gorucu usulu evlendim ama sevmedim.15gunluk evliydim beni dovdu ondansonra ondan igrendim.bu sonolanla ise evlenmeyi balayini yapicaklari cocuga kadar konusmuslar.iki aydir ne ariyorne soruyor oglumda yanimda istemiyomos annesi o cocugu gormeye gidemessin demis oda oglunu gormuyor.icimi acitansa ailesi bunu bilebile ben onu adam edim yola sokim diye beni almis.ve ben bunlari yeni ogrenoyorum.zor ve aci.

    YanıtlaSil
  10. 12 senelik evliyim 2 oglum var aldatildigimi dusunuyorum ama bunu aciga cikarmaya ne gucum var ne cesaretim herseyi gormezden geliyorum ama nereye kadar bilemiyorum

    YanıtlaSil
  11. 2003 tanıştım 2006 da ailemi bütün itirazlarına rağmen onları karşıma alarak evlendim. evliliğimiz çok güzeldi bana çok düşkündü 2011 de bir oğlumuz oldu oğlum 1 yaşına girmeden beni aldatmaya şüphelerim vardı ama hiç kondurmadım yapmaz dedim sıkıntıları var dedim. ilişkisin 8 ay sonra öğrendi bana anlatmak zorunda kaldı ben seninle ve oğlumla olmak istiyorum bitecek dedi.Kız hiç peşini bırakmadı. Buda her geldiğinde yumuşadı 4 aydır yüz yüze görüşmüyorlar ama kızın hiç telefon ve mesajları bitmiyor. en sonunda bana mesajlar atmaya başladı eşimle neler yaptığını, eşimin benimle onu aldattığını düşünen hasta bir kız... Gerçekten hasta kansermiş kaybedecek bir şeyi olmadığı için kendi mutsuz olduğu için başkalarının mutsuz olması için hayatlarına müdahale eden biri ama eşimde de kabahat var... Onu hala çok seviyorum...

    YanıtlaSil
  12. Ben 8 yillik evleyim 2 ohlum var biri 5 yasinda digeri 3 aylik.esimle 11 senedir tanisiyoruz universitede tanistim hemen sevdim onunda beni sevdigini biliyordum.ama oyle. Capkin biriymis ki biriyle yatip oburuyle kalkiyormus ben yillar gectikten sonra igrendim bile bile onunla burlikte oldum. Beni cok sevdigini biliyordum tabiki ortada birakmadi bebek gibi seviyirdu halen oyle kahve carsi isi hep olmasa bal gibi yedirmeyi almati cok sever cocuklarima karsida oyle agzimizdan ne ciksa yapmaya calisir.ama herzaman gezmek yok kendi disarda islerini halledip isi bitince donus mutlu aile.hep istiyor ki sorgu olmasin bunlarla yetineyim. Arada kavgalar falan oluyordu ben dusunduklerimi soyluyorum o kabul etmiyordu taki ilk oglum 2 yasindayken beni aldattigi kisi bana herseyi anlattigi zamana kadar. Hemen kabul etti hata yaptim pismanim falan filan. İglum vardi gitmedim dusundum arastirdim kizin tum anlattiklari dogruydu arkamdan ne naneler..inanamiyordum zaten esimin benimle olan yuzuyle disarda yaptiklari cok farkliydi sanki baskasi. Neden boyle yapiyo bilmiyorum. Ama disardakiyle birlikte olmak daha tatli herhalde cocuk yok ev sorumlulugu dir dir vir yok sanirsam.aradan 4 yil gecti onu ozamn birakmisti kiz oyizden kizginligiyla acip bana herseyi anlatti. Simdi oglum 5 yasinda ve kucuk minik bi oglum daha var. Disardan esimi gorseniz hayatta bu afam semi aldatmaz dersiniz simdide yapiyor mu bilemiyorum konu acildiginda yeminler ediyo arastirmayada halim yok cok yorgun ve caresizim.ama su gercek maddi ozgurlugum olsa ayrilirdim.allah yardimcimiz olsun.

    YanıtlaSil
  13. Irkı senelik birlikteliğim var. Çapkın oldugunu biliyordum bu yüzden ne yaparsan yap ama bana belli etme diyordum.dün gece onda kaldım.nevresimler değişmiş olmasına rağmen bi sürü uzun saç gördüm. Yastık kadın parfümü kokuyordu. Çöpte ise ped poşeti gördüm. Ve kanlı havlu. Belli ki o halde birlikte olmuşlar. Bunu yüzüne vurduğumda, evde bir çift misafirim vardı dün gece yatağımı onlara verdim dedi.bu nasıl bi yalandır. Aldatmasından cok aptal yerine koyması sinirlerimi bozdu iyice. Şu an napcağımı bilmiyorum. Intikam soğuk mu yenir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hergun aldatiliyorum 1yidir birlikteydik evkenmeden once hamile kaldim 7bucuk hamileyken baskilara dayanamayip zar zor evlendi benimle evlenmeden once simdide surekli aldatiyo telefonunda en az 10kisi var konustugu bazi zamanlar kucuk bebegim oldugu icin annemlerde kaliyorum geceleri oda firsattan istifase evde baska bi kadin getiriyo ve yaptiklarini ispatlayip yuzune vurdugum halde inkar ediyo edepsiz edepsiz kahkalar atiyo benide aptal yerine koyuya kullaniyo sadece surekli agza alinmiycak kufurler ediyo beni aldattigini soyledigim zaman iftira atmaya basliyo bana benden nefrer ettigini ayrilmak istedigini evden gitmemi istedigini soyluyo onu artik hic sevmiyorum nefret ediyorum hatta ama bu evden gidip onu mutluda etmek istemiyorum

      Sil
  14. 24senelik evliyim aldatildim iinkar etti inanmis gibi yaptim cunku seviyordum.o mukemmel bir adam cok eglenceli comert espirili icim aciyo evde bir saat faturasi buldum hediye almis kadinin adi yaziyor kenfimi eksik yetersiz hissettim evlatlarim biri evlilik caginda digeri bsbasina asik ne yaparim bilmiyorum allah dayanma gucu versin.

    YanıtlaSil
  15. cok kotuyum gerçekten onunla aynı yatağa girmek işkence yüzünü görmeye tahammılum yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende onunla yataga girmek istemiyorum hatta olsunde kurtulayim diyorum

      Sil
  16. Bende aldatildim ve 1 saattir soktayim
    2 tane kizimiz var ne yapacagimi bilmiyorum

    YanıtlaSil
  17. Liseikide kacarak evlendim ben hamileyken aldatiyormus defalarca yakaladim ama inkar etti en sonda anlatti bi gun kizi aradim bama davrandiginkn tam tersini kiza anlatiyomus yani benle mutsuz oldugunu falan mesaj arama msn ne ararsaniz simdi dort aylik 2. Cocuguma hamileyim bi saat once kizimin yaninda yine dovdu beni ben burda aglarken o salonda cay iciyor beni sevmedigini hayatini mahvettigimi soyluyor cok canim yaniyor niye byl olduk beni cok severdi oysa ayni seyler ailemin yanina gidemem zaten yeterince dertleri vsr bide ben gidemem zaten hamileyim allah kahretsin zaten gitsemde umrunda olmaz bazen ii bzn kotu biri oluylr cozemiyorun mutsuZ ve umutsuzum

    YanıtlaSil
  18. ben de 8 senelik evliyken aldatıldım biri 7 yaşında kız biri 2 yaşında oğlan 2 çocuğum vardı şüpheleniyordum tel saklıyor veya eve gelir gelmez kapatıyor geç geliyor hafta sonları erkenden kaçıp gidiyor falan birgün yatıya bir misafirim vardı yemek yedik ben sofrayı toplayıp çay yaptım o ara oğlum telini almış bende açık görünce alıp karıştırdım bir baktım başka bir iş arkadaşının adına kayıtlı nodan bir sürü mesaj ilk mesajı okuyunca heee arkadaşı dedim alttaki mesajlara bakınca aldattığını öğrendim bitirmek istedim annenler başka şehirde oturuyordu gitmek istedim göndermedi 6 ay ne konuştum ne aynı odada oturdum birgün beni kıstırdı ağlaya ağlaya anlattı ben hiç ayrıntılarını sormamıştım zaten bitirmeye çalışıyordum dedi gerçekten öyleydi kör olasıce öyle mesajlar atmıştı işte tamam istemiyorsan bitsin zaten eve gidip kapatıyorsun karından korkuyorsun falan yazmış ultimatom çekmiş biliyordum bitirmek istediğini ama gururuma yediremiyordum sabah 5 e kadar oturup konuştuk anlaştık barıştık ama tam bir 6 ay daha yanına gitmedim sevgi saygı göstermedim iyice burnunu sürttüm şimdi 14 senelik evliyiz çok şükür çok mutluyuz bir daha yapmaya cesaret edemiyor tavsiyem aynısını yapın ve barıştıktan sonra asla başlarına kalkmayın Allah herkese sabır versin kimsenin yuvasını yıkmasın

    YanıtlaSil
  19. Boyle insanlari desifre etmek lazim bende aldatildim. bir oglum var. Esimde kabahatli biliyorum ancak evli adamlarla birlikte olan i kisiliksiz insanlari anlamiyorum esimdende yasca buyuk kendisi 40 yasinda gorsen cok durust konusmalar filan... Ahlaksizligini orda burda anlatmiyorda kopeklerden kedilerden bahsediyor. Hayvan sevgisi yani. .. kendi ank. Muhasebeci cankaya gibi luks yerde bu is adi altinda av yokluyor.

    YanıtlaSil
  20. Merhaba kizlar galiba hepimiz ayni dertden muzdaribiz.ben de 3 yillik evliyim 2.5 yasinda ve 2 aylik 2 oglum var ve 2 gun once esimin beni aldattigini ogrendim.kendime nefret ediyorum resmen.onun bana attigi her yalan icin.ustelik ben 22 yasindayim o ise 35.ben de ona hos olsun diye hep bakkmli oldum hep yatakda elimden geleninde geleninden fazlasini da yaptim.simdi ise yaptiklarim icin cok pismanim.kendimden utaniyorum.
    Bosanmanin hic kimseye bir faydasi yok.sadece kendinizi hic kimse icin uzmeyin.hayatinizi kendiniz ve varsa cocuklariniz icin yasayin.
    O zaman kopekten beter olucak topunun kokune kibrit suyu.

    YanıtlaSil
  21. Merhaba öncelikle size bise solemek istiyorum aldatildiginiz icin kendinizi suclamayin ben yirmi yıllık evliyim daha oncede aldatildim ama bu son aldatilisim cok koydu esimin beni bes yildir aldatmadigindan emindim ona tam guvenmek uzereyken bu yaz telinde msj yakaladim sordugumda ark yazdigini falan klasik erkek yalanlari sonra kadini aradim oda bu durumdan memnun aramizda yok bisi dedi inandim inanmak istedim sonra tekrar msj lar hep uzerine gittim inatla devam ettiler daha dikkatli oldular emindim esim evde ikinci bi teli vardi isi geregi arada kullaniyodu o teli tamir icin goturdu aradan on gun gecti tel eve gelmedi birden aklima geldi o nodan aradim esim bi sinirle yine derdin ne neyin pesindesin falan telde bagirdi cagirdi eve geldi al bu teli senin llsun falan silmis ama baska bi yerde no kalmis bu arada kadin nosunu deisti ikinci noyuda buldum bu telden aradim caliyo benim telden aradim engelliyim evden ciktim ne yapcami bilmiyorum kadina msj lar attim kesindi artik esimi terk ettim ailemin yanina gittim iki tane oglumuda biraktim ondokuz ve onalti yaslarinda bir hafta ailemle kaldim babam yuvamin yikilmasini istemedi sozu gecen bi akrabasina gitti oda esimi aradi esim geldi tabi bu arada esim inkar ediyo itiraf etti ozur diledi bi daha olmayacak falan dondum evime ama kavgalar devam adam hic hatali deil sanki hemen unutmami bekliyo bu arada eve erken geliyo artik huylanmiyorum bi aksam aradim cabuk acmadi israrla caldirdi kekeledi tabi bu arada ben kadinin ev adresini orendim yirmi gun oldu bigun kadinin evine gittim artik mucadeleden yoruldugumu al senin olsun ben istemiyorum dedim oda daha yirmibes yasinda esim kirk ben onu ne yapayim kitk yasinda falan ben esimin daha oncede beni aldattigini anlattim tabi o yilanda bu firsati kacirmadi benim alakam yok falan benide aramaya basladi kadinla resmrn konusuyorum ben saf saf kadinda bana esimle nasi gezdigini tozdugunu esimin onu birakmadigini soledi tabi bunlar gecmis simdi ayrilarya guya bende yiyorum bana kocan olmayinca caldir ben seni ariyim falan offff buyuk oyuna geldik biz bende caldiriyorum tabi hala iliskileri ddvam ediyo ben en son hafta suphelendim kesin delilde buldum ama esime bise desem kavga cikariyo onlari basmaliydim bir hafta esime cok buyuk rol yaptim surpriz dogum gunu falan iyi es onu cok seven es icim kan aglarken cok zordu ama yaptim bi sorun vardi kadin calisiyo aksamdan gitmem gerekiyo ya orda yoksa ben gelmeden eve gelirse onuda ayarladim komsuya gitcemi soledim o daha rahat hareket etti gittim once arabayi aradim yok tam geri grlcektim alt kat kadinin evi bide camdan dinliyim belki ses duyarim ve ole oldu sessizce konusuyolardi zillere bastim apartmana rezil ettim kapisini kirdim acmiyolar esim balkondan kacmis hala inkar etcek kadin acti kapiyi evi hep aradim balkondan kacti dedi kadina biber gazi sıktım bide vurdum bi kac tane astimi varmis baya kotu oldu esim ariyo bu arada gel dedim kadin diyoki bayildi de gelir bende saf ole diyorum once inkar etti sonra gordum de kactigini dedi onuda yaptim biz kadinin yaninda kozlarimizi paylastik oda bize yapmayin falan dedi masumu oynayan yilan esim bana cok hakaret etti onun yaninda birakti beni gece yarisi gitti biz ikimiz sabahladik beraber sabah kalktim adliyeye bosanma davasini actim ailemin yanina geldim bir haftadir burdayim bide esimin beni aldatmak disinda bi kusuru yoktu iyi bi babaydi bana karsida iyiydi ama ben onu bilerek bi baskasiyla paylasamazdim cocuklarima iyi bskcani biliyorum cocuklarimla konusuyorum esimlede konustum ilk once cok sinirliydi kaybetme psikolojisi sanirim ona artik onu srvmedigimi soledim simdi kabullenmis gorunuyo yinede keske bole olmasaydi ben onu bi baskasina itecek bise yapmadim ama gecte olsa anladim kadinin buyuk oyununa geldik allah onuda mutlu etmesin

    YanıtlaSil
  22. malesefki bende aldatildim 2 aydir iliski yasamiyor benle suan bile aldatiliyorum belki bilmiyorun neden uzak duruyor artik takip de etmiyorum son şansı vermistim yakamaktan korkuyorumda bir oglum var 9 aylik onun icin katlaniyorum bilmiyorum nereye kadar devam etcek herseyi olucagina biraktim hayirlisi olsun hepimiz icin arkadaslr

    YanıtlaSil
  23. Aldatılmayı afetmek problem değil ki o düşünceyle o evliliği devam ettirmek asıl problem resmen paranoyak oluyor insan surekli iz üstünde hayat devam etmez bence en akillicasi kötü bir evliliği devam ettirip düzelmesini beklemektense kendinize mutlu olmak icin bir şans daha verip iliskinizi bitirin hayat cok kısa ve bir defa geliyorsunuz

    YanıtlaSil
  24. Merhabalar....Kusura bakmayin burda yazilanlari okuyunca gercekten sinirlerim bozuldu...Cogunuzun KOCASI aldatmis ve siz bunlari bile bile hala o insanlar kalmaya hala o insanla ayni yatagi paylasmaya devam ediyosunuz...Burda sacma sapan bahaneler yok cocugum icin katlaniyorum yok maddi durumumum yok falan filan...Bahanelerin arkasinda saklanmayin Kadinlar...Siz bu ahlaksizla nasil hayatiniza devam edebiliyosunuz cok yazik...Tam tersini düsünün bakalim siz kocanizi aldatsaniz nolurdu acaba?? Ben söylim,hicbirinizin Kocasi kabul etmezdi sizi kapinin önüne atardi...peki siz napiyosunuz,adam hem aldatiyo hem hayatinda degisen bisey olmuyo..özürdilerim ama sizin gibi Kadinlar oldugu sürece bu erkekler hic bi zaman akillanmicak...Bence asil siz Kocasiz kalmaktan korkuyosunuz cok affedersiniz ama durum ortada size daha nasik bi sekilde konusamiyorum sinir ediyosunuz,kendinizi acindirmaya calisiyosunuz aciz görünüyosunuz ama aslinda Kadinlar cok güclüdür herseyin üstesinden gelir...ama kusura bakmayin aldatildignizi bile bile o insanla kaliyosaniz gecmis olsun size....

    YanıtlaSil
  25. ben şuan 25 yıllık evliyim 2 gün öce sıkıştırmalarım neticesinde beni aldattığını itiraf etti olay benim günlüğüme yazdığım şüpeli yazılarımı okuttuktan sonra itirafıyla ortaya çıktı ben 9 yıl sonra aldatıldığımı öğrendim 6-7 ay sürmüş güya bakmış bağlanacak bırakmış yani ben şimdi napayım boşanalım diyorum taraftar değil boşanmaya evli kızım var telefon açmış kızıma kızım başka ilde durumu utanmadan anlattmış gel annen boşanmak istiyor demiş bugün bişey için dışarı çıktı eve almadım ben boşanmak istiyorum ama elimde delil yok sadece kızıma yaptığı itiraf var yaparsa oda yetermi boşanmamıza bilgisi olan varsa yardım yüzüne bakmak istemiyorum

    YanıtlaSil
  26. 2005 yılında tanıştık 2013 yaz ayında evlendik biz evlenmeden 9 ay önce is icin eşim Rusya'ya gitti dugunden sonra bende Rusya'ya yerleatım evliliğimin 7.ayında aldatilDigimi öğrendim evlenmeden önce beni aldatma ya başlamış yazışmalarıni okudum cinselliğe bağlı bi ilişki varmış aralarında ben eşime çok güveniyordum ayrılmak istediğimi söyledim pişman olduğunu Bensiz yaşayamacağını söyledi ağladı Kıyamadım ama ben kendimi çok kötü hissediyorum psikolojim bozuldu ailemden uzaktayim kimseye anlatamıyorum anlatmakta istemiyorum zaten evliliğimi devam ettirmelimiyim bilmiyorum

    YanıtlaSil
  27. ben 1yil 7aydir evliyim esimi severek evlendim kecen yil henuz 7aylik evliyken telefonunda erkek ismiyle kayitli bir kiz oldugnu anladim kocama soyledim kizin eskiden beraber oldugu biri oldugnu soyledi kendisinin yakasini buturlu burakmadigni devamli arayib rahatsiz etdigne inandirdi bir vakit sonra aramalar kesdi e bende inandim hic telefonuna bakmiyordum dun icimden bir hiss bana ac bak dedi acdim bir kizla sex yapiyor mesajlarda yureyim agzima geldi cok uzgunum sizi cok iyi anliyorum bowanmayi duwunuyorum kalp buna dayanmaz 4aylik oglum var

    YanıtlaSil
  28. uzun surelı tek gecelık yada msjlasmma spnucta hepsi aynı!!her seçim bir kaybediştir aslında eşim baskasını sectı,,ve benı kaybetmeyı göze aldı!!malzeret olarak ta ailesıyle iyi geçinmediğim için böyle ödeştigimizi savundu!! esımın msjlarını okudum evet sureklı tel kontrol ettım arastırdım ,,kadınlar hııseder...sözu cok dogru ,,,ört pas etmenın anlamı yok,,,ben biliyorum ki bir defa afferdersemtavız verırsem yıne yapacak....yada ben hep şüphe içinde yasıycam...kısır döngu...benım dunyalar tatlısıı ıkı tane kızım var 1 2 yaslarında onlarında sureklı kavga ortamında buyumesını ıstemıorum,,tarıh tekerrur edermıs babam annemı hep altadırdıı ..annemde her defasında affederdı ,,aslında babam cogu kez boşanmak ayrılmak ıstedı baska kadınlar ıcın...annemde bızım hatrımıza deıl babama olan asırı duskunlugunden tutkusundan dolayı ayrılmadı bızım pskıkolojımızı dusunmedı!!hep kavga hep bı tartısma hep bı gurultu ıcınde buyuduk ben bu cızgıe gıtmeyı dusunmuyorum cocuklarımı mutsuz etmeye hakkkım yok!!tartısmalar, aıleler arası gecımsızılık , kaba kuvvet, verılen sozlerın yerıne getırılememesı bunlar göyuslenebılır belkı ama ALDATILMAK kabul edılemez bence...bunun hıc bır savunması yoktur...cok zorlu gunler bnı beklıyor,,hayatta bnı kım kırdıysa cehennemın dıbıne gönderdım.şimdi biraz zor olsada sevdiğimle vedalasma vaktı..ben onun yatalak olması kotu gunler gecımrsını hıc ıstemıyorum benm hayatımdan cıktıktan sonra napacagı nasıl gunler gecıreyı umrumda olmaz..cocuklarımı krese verıp bı ıse baslıycam gerekırse hıc uyumam kımsenın destegınende ıhtıycaım yok.ögrendımkı hıc kımse vazgeçilmez degilmiş,,allaha bınlerce kez hamd olsun gercek yuzunu gördum ve ayaklarım yere basıyor arkadaslar kuran okumanın namaz kılmamın faydaları oldu belkı bunlar hep dua edıyordum benı aydınlıga cıkar rabbım dıe...dualarımın gerı dönusumu böyle oldu belkı de hepızıme allah sabır sevsın

    YanıtlaSil
  29. dun gece aldatildigimi ogrendim.telofon waassaptan bir kadini sehir ismiyle kaydwtmis.surekli iltifat yagdiriyor.evli degilim.fakat sinirlari zorladim aileme uygun olmasada kabullendim bana yakismayan seyler yaptim.beni gece dovdu.sabahta yok gunahimi aldin falan yaxiyor.hakaret yazip beni ilgilendirmefiginide ekledim.gözlerinden surekli yaslar geliyor.tum parami herseyimi ona verdim ve sewiyorum.hicbukadar zayif olmadim neyapayim bana yardim edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offf çok zor şeyler. Allah yardimci olsun

      Sil
  30. Ben 1,5 yıldır evliyim buraya gözyaşları içinde oturdum aldatılan kadın napmalı diye yazdım yazılan yorumları gördüm herkez aynı acı içersinde. Ben ailemi başka şehirde bıraktım geldim. Eşim için 6 yıllık erkek arkadaşımdı çok seviyodum. evlendik geleceeğimiz için vardıyalı bir işte çalışıyorum en son vardıyam 22 de bitiyor markette kasiyerlik yapıyorum eşimin işi ise 17:30 da bitiyor ben 22 de eve geliyorum giriyorum eşim pcden baska kadınlarla yazışıyor yakaladım. yalvardı yakardı bu arada 2 aylık evliyiz bahaneler durdum inanmak istedim. aradan 8 ay geçti işten eve 19 da geldim eşim o gun için mesaiye kalıcanı sölemişti. geldim kusursuz yemekler yapmaya çalışıyorum hevesle onu sever bunu sever. geldi eve ben kısa kolluylayım bu boğazlı kazak giydi. noldu usuyom dedı daha sonra bir baktım buğazında curukler dunyam yıkıldı basta ınkar etti. sonra tamam ıtıraf et bosanmıcam soz dedım ıtıraf ettırdım canım yandı. durmadım cıktım gıttım. abısıne anlattım benı ıkna etmeye calıstı evıme gerı dondurdu. esım hattını degıstırdı bı daha olmıcak dedı bır hafta sonra tl mesaj yakaladım yıne aynı kadınla bırlıkte ve o aksam boynunda fark edılmıcek bır curuk cıktım tekrar abısıne gıttım bu memlekette kımsem yok. benı dedım gotur esımın babasını cagardı kızılca kıyametler koptu bıleklerımı kestım nafıle. herkes tutmaya calıstı aılem hala bılmıyor. aradan bı kac zaman gectı kadınla yatmadı sanıyodum sımdı onu ogrendım 3, 4 kere yatmıs kımsem yok anlatamıyorum am aiçim acıyor. Unutamıyorum en mutlu anlarımda bıle aklıma gelıyor son zamanlarda eşim köpek gibi kıymetını yenı anladım dıyo ama ıcımde hep bi burukluk var unutamıyom kızın adı yağmurdu yağmur yağıyo aklıma gelıyo yağmur mobilyadan geciyom aklıma geliyo sureklı aglıyorum napıcam bana bi yol gösterinnn...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim henüz çocuk yok sizde tavsiyem çocuk yaparsam düzelir deme maalesef duzelmiyolar bunun bi kere tadini alan erkek vazgeçmiyor haram tatli geliyor pisliklere ya evli olduğunu bile bile onlarla yatan kadınlara ne demeli " kocan senle mutsuz beni seviyor " diyolar konuşunca adam evde huzurluyum harim dortdortluk ama ben serefsizin tekiyim Karimi aldatiyorum dicek halleri yok ya bize bu kötülüğü yapan adamla ayni yatağa girmek çok aci emin ol hefdefasinda aklina geliyor insanin.maalesef bir sure sonra bu yasam tarzi haline geliyor okeyfinde yasarken sen mutsuz olmaya mahkum oluyorsun firsatin varsa boşa kurtul

      Sil
  31. ah kizlar ah,
    bende cok severek evlendim egitimden dolayi cocuk yapmadik ben ne caresizdim nede baska mazeretim vardi sadece beni cok sevdigini biliyordum egitimden dilayi bir sure yurt disinda kalmam gerekiyordu ve beyimiz bosluga dusmus kendi deyimiyle ve beni aldatmis 6 ay boyunca ustelikevli bir kadinla ustelik kadin kendisinde bi hayli kucuk kocasini da taniyor ustelik... bu beni cok uzdu ama ben arkamdan cevrilen ise okadar kizdimki onu asla affetmedim ama evliligimi surduruyorum yasadigi seye anlam yuklemedim yukleseydim onu hemen bosar ondansonra kahrederdim heralde kocamin burnundan getirmeyi tercih ettim ben... halada getiriyorum hemde fitil fitil buyuk zevk 5 yil gecti olayin uzerinden...bu olayda kocam suclu ama kocasini aldatan o kadinda kocamdan daha suclu... anlamadigim sey bir kadin bir erkege nasil sex teklifi eder bunu kusura bakmasin hic bir kadin bana aciklayamaz... neyse daha sonra baska bir erkekle daha birlikte olmus kocasi yakalamis bosnmislar... kocasina soyledigimd kocasi inanmamisti guluyorum kucuk cahil bir fahise zavalli erkekleri nasil parmaginda oynatiyor sasilacak sey dogrusu bu olayda birde abla faktoru var akil veren onuda butun arkadaslarina rezil ettim korkularindan 5 yildirki sosyal medyada bile gorunmuyorlar... biliyorlar olayi sulalerine duyurunca ne olacagini size tavsiyem bu sekil calisan vatandaslari en zayif noktalarini bulun ve sizinde onlara neler yasatabileceginizi gosterin bakalim neymis rasgelen yerde kilot indirmek muhakkak kaybetmek istemeyecekleri onlarinda birseyleri vardir... sevgiler kizlar

    YanıtlaSil
  32. merhaba
    benim iki yakisikli oglum var simdi canim kocaminda bu saatten sonra ne yapacagi sadece onu ilgilendir cunki ben onu oyle bir rezil ettimki! artik zanparalik yaparsa da onun yasam tarzi olur biz olmayiz hayatinda......ama ben artik sunu biliyorum aldatmayan erkek yok yapmiyorum diyenin karisi sadece aldatildigini bilmiyor

    YanıtlaSil
  33. Arkadaslar hepimiz ayni dertten mustaribiz benimki biraz daha farkli cok daha aci ben ve esim 6 yildir birlikteydik birlikteligimiz suresince cok sevdik birbirimizi bir kere bile tartismadik cok iyiydi aramiz kirmadik birbirimizi esim yanlis biriyle arkadas oldu o serefsiz herif esimi oyle degistirdiki biz gormeden onu iki kisilikli yapmis esim ve o kisi suan ceza evindeler ve en kotu ihtimalle 10 yil ceza alocak ben henuz bi kac aylik evliyken bu olay geldi basima ve esimin beni hayat kadinlariyla aldattiginj ogrendim cok canim yandi nisanliyken baslamis evlendikten sonrada devam etmis itirafta etti bunu ama artik kotu bi insan oldugunu kendini bana layik gormedigini bu sekilde benden kacmak istedigini soyluyor suan piskolojik tedavi goruyoruz ikimizde ben onu cok seviyorum onunda beni sevdigini biliyorum ama yinede cok aci cekiyorum esim biz evlenmeden once bana daha yakindi evliligimiz suresince de cinsel anlamda uzak ruhsal anlamda hep yakindi me yapmaliyim onu cok seviyorum bir daha asla yapmiyacagindan eminim cok buyuk bedeller oduyoruz suan zaten insanlar bosan diyolar ama ben bunu istemiyorum kalbim yapma beynim unutma diyor yardim edin lutfen

    YanıtlaSil
  34. Arkadaslar brnim derdim hem ayni hemde cok farkli biz 4 yil ciktiktan sonra cok caba sarf ettikten sonra ailelerimizi ikna ettik nisanlandik 1 bucuk yil nisanli kaldik evlendik her sey mukemmeldi bir kere bile kirmadik birbirimizi bu 6 yilda ben ona delicesine asigim seviyorum oda öyleYdi dugunden bi kac ay oncesinde benden kacmaya basladi ruhsal olarak degil bulusuyorduk konusuyorsuk ama cok sakinlesmisti normalde deli dolu cok gulen bi insandi dugun telasi dedi dugunden sonrada bu durum devam etti cinsel anlamda uzak ama sevgi doluydu hissettiriyordu bunu bi kere bile sevgisinden bagliligindan süpe etmedim sonra daha 4 aylik evliyken basimiza cok buuk bi bela geldi esim yanlis bir dost secmisti ve bunun bedelini özgurluguyle odemek zorunda kaldi ceza evinde suanda ve cok buyuk bi olay ve ben bu olaydan sonra esimin beni hayat kadinlariyla aldattigini ogrendim agliyarak dogruladi ben sana layik degildim cok pismanim dedi ki zaten bunlarin hepsini o pislik herifle tanistiktan sonra onunla beraber yapmis isin kotu tarafi aldatildigimi bir ben degil butun cevremiz biliyo ben onu affettim ama unutamiyorum bi turlu olmuyo esim buyuk bi ihtimalle 8 yil ceza alicak ben onu cok seviyorum ona inaniyorum ikimizde piskolojik tedavi goruyoruz ama ne yapmam gerektigine karar veremedim bosanmalimiyim yoksa beklemelimi o benim ilk ve tek askim oldu 18 yasindayken tasindik beraber olgunlastik aslinda bana yardim edin lutfen

    YanıtlaSil
  35. Allah Yardımcısı olsun herkesin devir kötü devir...

    Sesli sohbet 

    YanıtlaSil
  36. Ben 2yillik evliyim kacarak evlendik beni cok mutlu ediyo daha sevgiliyken eski sevgilimi unutmak icin onunla konustum sonra sevdim onu ve evlendik 21 yasindayiz suan ikimiz oeski sevgilimle konustum diye sevgiliyken onu hic kaldiramadi evlendikten sonra bi kac kere ayrildik kisa sureli ama dayanamadik baristik yine 3 ay once yine ayrildik benim arkadaslarimla gorusmemi onlarlabgezdigimi facedeki resimlereden gormus oda kizla gorsmus ama kiza kufrediyo kiz ona mesaj atiyo yinede baristik 1 ay once o kizla konusmus olmasini kaldiramiyorum kizla esimin adina konustum hic bise yasamamislar napmaliyim bilmiyorum

    YanıtlaSil
  37. Tek tek okudum yorumları hepsi birbirinden acı ne yazikki olan bize oluyor sayısız aldatılma ssyısız ayrılık tan sonra 15gün önce yine yalvar yakar tehdit sonucu birazda çaresizzlik le döndüm eve ddün yine gitti biliyorum tlf kapattı ewe gelirken açtı detayları geçiyorum inanın şehir değiştrmemize rağmen adam aynı ama bildiğim bişey var ben kusursuz um o şerefsiz ağır bir imtihan dayanacak gücüm kalmadı bir dediğim iki olmuyor mükkemmel bir baba ama beni yaşamdan soğuttu kadına kızmıyorum evini bildiğim halde gitmedim birkex aramadım çünkü yılan benim koynumda . Sonumuz yok farkındayım doğru zamanı bekliyorum

    YanıtlaSil
  38. Ben sadece 5 aylik evliyim ve 2 bucuk aylik hamileyim ve dün aldatildigimi ögrendim ben yurtdisindayim ailem Türkiye de ve yapacak hic biseyim yok! Mecbur katlancaz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katlanmayın... ailenizden yardım isteyin, kocanıza karşı tavır koyun...ayrılın, kendi hayatınızı kurun. Bilebile cehennem azabı yaşamayın... Sadakatın olmadığı evlilikte ne sevgi ne de saygı vardır. Gelecek size güzellikler getirsin...

      Sil
  39. Ey sevgili bayanlar hata bir bilemedin iki af edilir. Maalesef çoğunda aldatmalar devam ediyor.Biz ne mi yapacagiz ya bilmezden gelip devam ya da boşanma.Hem devam hem sürekli takip olmuyor.ona da birşey olmaz olan sizin ruh sagliginiza olur.ben de yasadim uzun sure.önce paranoya yapiyom sandim.sonra emin oldum.sonra af ettim bu bi kaç kez tekrar etti.sonra yarisi yasinda bi kiz bulunca ona gitti.bosandik.ben zor bi sürecden geçtim.ama iyiyim simdi.onu bilmiyorum.ama sadece cocuklarimin bi aile ortaminda yasama hakkini elinden aldiği için maddi olarak manevi olarak onları yiprattigi için af etmiyorum.Allah da af etmesin.

    YanıtlaSil
  40. Yirmi sekiz yıldan beri evliyim ve kocama hep güvenmişimdir; ama sonra öğrendim ki beni aldatmış; andropozunu bahane edip başka kadınlara arzu duyduğunu bana itirafta bulundu... kendimi nasıl hissettiğimi, nasıl perişan olduğumu tahmin edersiniz. Üstelik şiddet de uyguluyor. Yıllarca onun şiddetine maruz kalıp bir de buna maruz kaldım. Hayattan hiç ama hiç zevk alamıyorum; gençliğim gitti, hayattan beklentim kalmadı... Uykusuz geceler; ağlayarak, haykırarak geçirdiğim geceler...elveda mutluluk, elveda ümitlerim...

    YanıtlaSil
  41. öğrendim..dondum..yandım...şimdi kavruluyorum...

    YanıtlaSil
  42. bende 4 yıllık evliyim eşimin sevgisinde ilgisinde en ufak bi değişiklik olmadı
    eve geliş saati hiç aksamadı öle tlfn kapatmalar gizlemeler olmadı
    o uyurken tlfonu hep bnm yanımdaydı.bi pazar evde otururken amir kutay
    diye kayıtlı biri çaldırıyo eşimi kardeşim diye açtı tlfonu ama kadın sesi :)
    evdemisin dedi eşim evet diyince kapattı tlfonu.herneyse üstüne gittim
    fatura dökümanı çıkardım işle ilgili msjlaştık fln dedi karı güvenlik amiri
    olduğu için herşeyi ona haber vermek zorundaymış 2 hafta yalan yanlış konuştuk
    inanmış gibi yaptım.tlfonuna bi program yükledim gelen giden msj aramalar
    hepsini gösteriyo..7.gününde farketmişim 3 gün yoğun karşılıklı msjlaşma
    diğer 4 gün sadece kadın atmış sürekli sabah 7den akşam 9a kadr eşim 9da
    evde oluyor..hep içim içimi yedi bişe kemirdi geçenlerde olay çıkardım
    anlatıcaksın dedim eşime vurdum fln beynimde şimşek çaktı resmen
    aslında iş yerinde sadece slm verdiği biriymiş sonrasında kadın sürekli
    yanına geliyo eşim cafe işlettiği için çay kahve molalarında kadın hep orda
    ordan burdan konuşurken birbirlerine dertlerini anlatmaya başlamışlar
    çocuğumuz olmuyo bizim eşimin babası çocuk yapmıyosa boşan demiş eşime
    bana bunu anlatamamış içindede tutamamış kadınla dertleşmeye başlamışlar
    2.gün niyet bozulmuş tabi kadın orjinal kaşar ama eşim vicdanım el vermedi ters
    davranmaya başladım 3.gün dedi dökümanlarda bunu doğruluyo diğer 4gün
    sadece kadın msj atmış üstüne düşmüş fln...
    acaba fark etmesem dvm edermiydi ben şimdi aldatılmışmı oluyorum
    yani yinede içimde kuşku var ya hevesini aldıktan sonra ters davranmaya başladıysa
    aldatıldımmı aldatılmadımmı onun bile kararını veremiyorm

    YanıtlaSil
  43. Kusura bakmayin hanimlar ama hem aldatilip hem nasil olur da iliskiye hala devam edebiliyor sunuz? Cocuklar ve maddiyat bahaneniz, cogunuz cevreden cekiniyorsunuz cogunuz ikinci el kadin durumuna dusmekten koruyorsunuz ama cocuklarin arkasina siginiyorsunuz.cocouklar buyudugunde durumu farkedecekler annem ne kadar gurursuz ki babam onu aldattigi halde yaninda kalmis diyecek ve sizi suclayacaktir. Kimse ne yapmis olursa olsun aldatilmayi haketmez, sizi haketmeyen insanlara yarinlarinizo harcatmayin...kadinlar gucludur ve allah bir kapiyi kaparsa bin kapi acar, defedin bu ahlakizlari hayatinizdan..

    YanıtlaSil
  44. bende çok yeni aldatılan biriyim öğrendiğimde ve gördüğümde korkunç bir dehşete kapılıp onca ani paylaştığım yaşamımı boldugum adamdan böyle birşey gördüm Bilirimki aldatmak anlık değil dir aldatmadan önce nerde olucagi yalanını döndüğünde nerdeydi yalanını bulabiliyorsa bu planlı bir cinayet kadar profosyonel bir yanlıştır Ve bir insan bir seyi ilk defa yapabiliyorsa bunun hazziyla ve korkusuzluguyla tekrar goze rahatça alabilicegine eminim,Ve biz kadınlar bu masumiyetimizi bırakarak bir karar vermeyi öğrenmeliyiz, Zor da olsa evet içimiz kaldirmasada başka birine hormonel yada istek sel dokunabilen adamı kalbine hukmedemeyecek kadar basit oluşunu kabul etmemeliyiz.

    YanıtlaSil
  45. Arkadaşlar, benim yaşadıklarımı Allah kimseye göstermesin. 10 öncesi tanısdık evli olduğunu biliyordum ama mutsuz olduğunu çocukları için katlandığını söylüyordu. Ben onu sadece iyi bir arkadaş olarak gördüm. Sonra birlikte iş yapmaya karar verdik, çok güzelde kazanıyorduk. Bir gün bana dediki ben boşanıyorum, sana asik oldum. Bana onunla anlastigi ve bosanmasi için kolaylaştırıldığı ona verdiği mal varlığı evraklarını noter evraklarını gösterdi.
    Bu Zaman için ben ona iç bir Zaman baskı yapmadım. Kendisi bana evlenme teklifi yaptı, bende sevmiştim ve kabul ettim çünkü güvendim ve inandım. 5 yıl içerisinde bir oğlumuz oldu cok mutluydum, iç bir eksiyim yoktu.
    Ama Hayel inçinde yaşadığımı ögrandim.
    Eski karışınla barısmıs, çocuklarına sebep o evde ara sırada kalıyormus. Başka kadınlarla mesajlaşıyormuş ve görüşüyormuş ....
    Bana yemin bilah ediyor Tenim sana ağit diye ...
    Ama benim kuşkularım var ve bazı şeylerin dogru olduğunu ögrendim.
    Ayrılıyorum ondan kendi düzenimi kurmaya başladım, zor bir süreç biliyorum ama Zaman'la içimdeki doğularımda sileceğim. Ben onun gibi sadakatsız, haylaksız ve haysiyetsiz değilim ...

    YanıtlaSil
  46. aldatıldıgı halde sans veren bılerek o evlılıge devam eden cocuklarım için deyıpde kendı egolarını tatmın eden kadınları hiç anlamıyorum karsı kadını suclamak yerıne yerınızı ona bırakın esınız demekkı onu secmıs sız sadece cocukların basında cobansınız

    YanıtlaSil
  47. Aldatılırsam ya da üstüme kuma gelirse aşık olduğum adamla evliliğime devam ederim.Kıskanırım tabiî ki,kıskançlığımı telafi etmesi için kucağına oturur sarılır ağlarım beni teselli etmesini isterim.Ki erkekler böyle bir şey olduğunda karılarını teselli etmesini iyi biliyor.Sonuna kadar severim,sevişirim.Kendimi neden sevdiğim adamdan uzak tutayım ki.Beni seviyorsa bırakmayacaktır.Erkeklerin çocuklar için katlanıyorum hikayesine inanmıyorum.Bugün 2 kadınla ilişkisi olan erkeklere sorun 3. kadına hayır demeyeceklerdir.Eğer 1. kadın kıskançlık krizine girip,öfkeyle kocasını evinden uzaklaştırmıyorsa o adam o kadını asla bırakmaz.2. kadınlar her ne kadar kabul etmeseler de erkekler ilk eşlerini de sever.Azıcık cilve yapsın kocasının ona karşı bakışlarındaki şehveti ve aşkı görecektir.Aldatılan kadınların bir şeyin farkına varmasını istiyorum.Kocanızı sevdiğinizi ve arzuladığınızı belli ederseniz inanın muhteşem sevişmeler,tatlı sözler,fedakarlıklar göreceksiniz.Kocanızın başka kadınla birlikte olması sizi sevmediği anlamına gelmez.Genelde bunu uyduran 2. kadınlardır.İstediğiniz kadar erkeğe sorun onu hayattan bezdirmediğiniz sürece sizi bırakmak istemeyecektir.Kadınlığınızı yaşayın.Aşkınıza sahip çıkın.2. kadınlara da tavsiyem zina yapmayın.Mutlaka dini nikah kıyın.Çevreye karşı ilk eş hakkında ileri geri konuşup dedikodu yapmayın.Ego tatmini yaparak karşı tarafı yıpratmaya çalışmayın,yuva yıkmayın.Beni seçti,beni seviyor onu sevmiyor diyerek kendinizi kandırmayın gereksiz aksiyonlara girmeyin.Bir adamın hayatında kaç kadın varsa o kadarını seviyordur,istiyordur,sevişiyordur.Bu tür ilişkiye girdiyseniz bunu kabul edin.Bir de erkeklere tavsiyelerim var.Doğal olarak iki tarafa da yalan söylemek,yalvarmak,yeri geldiğinde kapıyı göstermek zorunda kalıyorsunuz çünkü sizi anlamıyorlar.Ve tek olmak istiyorlar.Cinsel partner olarak tek olmadıklarını anladıklarında kalbinizde tek olmak için yarışacaklar.Bu esnada dengeyi iyi kurun.Seven aldanır unutmayın.Dindar biriyseniz mutlaka adaletli olun.Bu esnada ilk sevdiceğiniz duygusal çöküntüde olacaktır çünkü çevresindeki diğer kadınlar ve ikinci sevdiğiniz kadın onu yıpratmak için uğraşacaklar.Sevginizden şüphe duyduğu için depresyonda olduğunu unutmayın ve kaybetmek istemiyorsanız ilk karınıza mutlaka sarılarak,tatlı sözler fısıldayarak,sevdiğinizden ve aşkınızdan emin olduracak fedarkarlıklar yaparak kanıtlayın ve ikna edin.İkinci karınızda ise ilk zamanlar ego tavan yapmıştır.Bu sebeple sıklıkla ona diğer eşinizle uğraşmamasını telkin edin.Dengeyi saylayıp iki sevdiğinize de birbirlerinin yerlerini kabul ettirin.İkinci kadınların kendilerini üstün görmelerini anlayamıyorum sonuçta birbirinizin kumasısınız ha birinci ha ikinci.Aynı adamla sevişiyorsunuz neyin tripleri bunlar.Bir de kadınların çocuk için katlanıyorum demelerini bahane olarak görüyorum çünkü toplumdaki kadınlar ilk kadınları ezik görüp baskı uyguluyorlar.Halbuki bir erkeğe anlatsanız normal karşılayacak.Kimse kendini bulunmaz hint kumaşı sanmasın herkes aldatılabilir.Bir erkeğe 4 kadın da gelse asla hayır demek istemeyecektir.Toplum buna zorluyor o ayrı.2. kadın olmak üstünlük değil,1. kadın olmak da eziklik değil.Sevin,kadın gibi hayatınızı yaşayın.Hoşçakalın. :)

    YanıtlaSil
  48. senin kumanı da seni de yobaz....

    YanıtlaSil
  49. Merhaba bir kac yorumu okudum ve kendim de yorum yapmak istedim. Adim Demir, 40'li yaslarda universite mezunu ve bir sirkette orta duzey yoneticiyim. Ask evliligi yaptim, ailem karsi cikmasina karsi herseyi goze alip ailemle de aram sogusada 10 yillik evliyim.

    Evlendikten sonra esim cok degisti. Her konuda... Kucumsemeye basladi, kavgalarimiz hakaret dolu ve igrenc.

    Cinsel olarak da berbat sadece goreve dondu ve aetik ikimizde birbirimizi istemiyoruz. zorunlu..

    evliligim ikinci yilindan itibaren aldatiyorum esimi. kavgalarda soylediklerinden dolayi basladi ve cinsellige sakat bakisindan dolayi devam etti.

    Baska kim seni ne yapsin dedi her kavgada. Devamli kavgalardaki laflari bu sekilde.. Calismiyor ve evde haftada bir yemek pisiyor.. Annesi basli basina bir pislik.. Kendisi de itiraf etti annem hep sana karsi doldurdu diye.. Annesi ayrilmamizi istemiyor ama kendisini ezdirmemesi icinde kavga cikartiyor.

    Neyse hikayesi cok uzun..

    suana kadar 20 kadinla beraber oldum.. Cogu evli.. Herkes mutsuz. Herkes mutlulugu disarda ariyor. Evde huzur yoksa insan huzuru baska yerde ariyor. Kimseyi yadirgamiyorum.

    Esinenize kotu davraniyorsaniz birisiyle mutlu olmaya calisacaktir. Bu kacinilmaz.
    Beraberliklerimin hepsinde evli oldugumu belirttim sadece bir kadin red etti. oda esimi bosayip onunla evlenmemi istedi.
    Bekar sevgililerim daha ozenli cikti herzaman..

    Anlamsiz bitmesin yorurum...


    HUZUR VERMIYORSANIZ ESINIZE HUZUR BULACAK BIRISI CIKAR..

    YanıtlaSil
  50. Erkekler haklı çünkü özgürler biz kadınlarsa köleyiz bizi atlatan odalarımıza karşılık veremiyoruz çünkü kendimize güvenimiz yok beni atlatan erkeyi bende aldatırım bende özgür bir kadının kadın hakları var

    YanıtlaSil
  51. Ne kadar dertli varmış arkadaş.. Hepsi de bayan. Hep erkekler aşağılık. Tamam da kadınlar da hata yok mu? Onlar yapmıyor mu? Ama bu ortamlardaa kadınların sesi daha çok çıkıyor nedense:)

    YanıtlaSil
  52. Aldatmak karşılıklı olan birşey unutmayın.
    Bir erkek karısını kiminle aldatıyor? Bir başka kadınla. Peki istisnalar hariç o erkekle beraber olan kadın onun evli-sevgiili olduğunu bile bile neden ilişkiye giriyor? Başka bir kadını üzdüğünü bilerek içi nasıl kabul ediyor? Aşk mı hadi canım sende...

    YanıtlaSil